نمایه کلیدواژه ها

آ

  • آژانس های مسافرتی ارزیابی وب‌سایت های آژانس‌های مسافرتی و جهانگردی بر اساس مدل eMCIA [دوره 11، شماره 1، 1403]

ا

  • استعاره تبیین رضایت مشتری بر اساس بیماری‌های سازمانی مرحله ثبات با رویکرد چرخه حیات سازمانی [دوره 11، شماره 1، 1403]
  • اقتصاد مقاومتی ارائه الگوی مفهومی ملی گرایی مصرفی با تاکید بر اقتصاد مقاومتی با استفاده از رویکرد فراترکیب و دلفی فازی [دوره 11، شماره 1، 1403]
  • اینترنت ارزیابی وب‌سایت های آژانس‌های مسافرتی و جهانگردی بر اساس مدل eMCIA [دوره 11، شماره 1، 1403]

ب

  • بحران مدل یابی ساختاری تفسیری جهت تبیین رفتار مصرفی خبرگان دانشگاهی در شرایط بحران [دوره 11، شماره 1، 1403]
  • برانگیختگی ارائه مدل برانگیختگی مصرف‌کننده در بازاریابی دیجیتال [دوره 11، شماره 1، 1403]
  • بیماری سازمانی تبیین رضایت مشتری بر اساس بیماری‌های سازمانی مرحله ثبات با رویکرد چرخه حیات سازمانی [دوره 11، شماره 1، 1403]

ت

  • تجارت الکترونیک طراحی و اعتبارسنجی الگوی تغییر رفتار مصرف‌کننده نهایی از آفلاین به آنلاین با رویکرد پژوهش آمیخته در گروه کالاهای تندمصرف [دوره 11، شماره 1، 1403]

چ

  • چرخه حیات سازمان تبیین رضایت مشتری بر اساس بیماری‌های سازمانی مرحله ثبات با رویکرد چرخه حیات سازمانی [دوره 11، شماره 1، 1403]

ح

  • حمایت از حقوق مصرف کننده بررسی عوامل موثر بر گرایش به خرید و استفاده از محصولات داخلی (مطالعه موردی افراد مراجعه کننده به فروشگاه های لوازم خانگی شهر قزوین1400) [دوره 11، شماره 1، 1403]

د

  • دیجیتال ارائه مدل برانگیختگی مصرف‌کننده در بازاریابی دیجیتال [دوره 11، شماره 1، 1403]
  • دلفی فازی ارائه الگوی مفهومی ملی گرایی مصرفی با تاکید بر اقتصاد مقاومتی با استفاده از رویکرد فراترکیب و دلفی فازی [دوره 11، شماره 1، 1403]

ر

  • رفتار مصرف کننده مدل یابی ساختاری تفسیری جهت تبیین رفتار مصرفی خبرگان دانشگاهی در شرایط بحران [دوره 11، شماره 1، 1403]
  • رفتار مصرف‌کننده آفلاین طراحی و اعتبارسنجی الگوی تغییر رفتار مصرف‌کننده نهایی از آفلاین به آنلاین با رویکرد پژوهش آمیخته در گروه کالاهای تندمصرف [دوره 11، شماره 1، 1403]
  • رفتار مصرف‌کننده آنلاین طراحی و اعتبارسنجی الگوی تغییر رفتار مصرف‌کننده نهایی از آفلاین به آنلاین با رویکرد پژوهش آمیخته در گروه کالاهای تندمصرف [دوره 11، شماره 1، 1403]

ز

  • زلزله مدل یابی ساختاری تفسیری جهت تبیین رفتار مصرفی خبرگان دانشگاهی در شرایط بحران [دوره 11، شماره 1، 1403]

س

  • ساختاری تفسیری مدل یابی ساختاری تفسیری جهت تبیین رفتار مصرفی خبرگان دانشگاهی در شرایط بحران [دوره 11، شماره 1، 1403]
  • سازمان بیمار تبیین رضایت مشتری بر اساس بیماری‌های سازمانی مرحله ثبات با رویکرد چرخه حیات سازمانی [دوره 11، شماره 1، 1403]
  • سرمایه اجتماعی بررسی عوامل موثر بر گرایش به خرید و استفاده از محصولات داخلی (مطالعه موردی افراد مراجعه کننده به فروشگاه های لوازم خانگی شهر قزوین1400) [دوره 11، شماره 1، 1403]

ف

  • فراترکیب ارائه الگوی مفهومی ملی گرایی مصرفی با تاکید بر اقتصاد مقاومتی با استفاده از رویکرد فراترکیب و دلفی فازی [دوره 11، شماره 1، 1403]

ک

  • کالاهای تندمصرف طراحی و اعتبارسنجی الگوی تغییر رفتار مصرف‌کننده نهایی از آفلاین به آنلاین با رویکرد پژوهش آمیخته در گروه کالاهای تندمصرف [دوره 11، شماره 1، 1403]

گ

  • گرایش به خرید و استفاده از محصولات داخلی بررسی عوامل موثر بر گرایش به خرید و استفاده از محصولات داخلی (مطالعه موردی افراد مراجعه کننده به فروشگاه های لوازم خانگی شهر قزوین1400) [دوره 11، شماره 1، 1403]
  • گردشگری ارزیابی وب‌سایت های آژانس‌های مسافرتی و جهانگردی بر اساس مدل eMCIA [دوره 11، شماره 1، 1403]

م

  • مارکتینگ ارائه مدل برانگیختگی مصرف‌کننده در بازاریابی دیجیتال [دوره 11، شماره 1، 1403]
  • مدل ( eMICA) ارزیابی وب‌سایت های آژانس‌های مسافرتی و جهانگردی بر اساس مدل eMCIA [دوره 11، شماره 1، 1403]
  • مصرف کنندگان لوازم خانگی بررسی عوامل موثر بر گرایش به خرید و استفاده از محصولات داخلی (مطالعه موردی افراد مراجعه کننده به فروشگاه های لوازم خانگی شهر قزوین1400) [دوره 11، شماره 1، 1403]
  • مکس‌کیودا طراحی و اعتبارسنجی الگوی تغییر رفتار مصرف‌کننده نهایی از آفلاین به آنلاین با رویکرد پژوهش آمیخته در گروه کالاهای تندمصرف [دوره 11، شماره 1، 1403]
  • ملی گرایی ارائه الگوی مفهومی ملی گرایی مصرفی با تاکید بر اقتصاد مقاومتی با استفاده از رویکرد فراترکیب و دلفی فازی [دوره 11، شماره 1، 1403]
  • ملی گرایی مصرفی ارائه الگوی مفهومی ملی گرایی مصرفی با تاکید بر اقتصاد مقاومتی با استفاده از رویکرد فراترکیب و دلفی فازی [دوره 11، شماره 1، 1403]

ن

  • نارضایتی مصرف کننده تبیین رضایت مشتری بر اساس بیماری‌های سازمانی مرحله ثبات با رویکرد چرخه حیات سازمانی [دوره 11، شماره 1، 1403]