آ
-
آژانس های مسافرتی
ارزیابی وبسایت های آژانسهای مسافرتی و جهانگردی بر اساس مدل eMCIA [دوره 11، شماره 1، 1403]
ا
-
استعاره
تبیین رضایت مشتری بر اساس بیماریهای سازمانی مرحله ثبات با رویکرد چرخه حیات سازمانی [دوره 11، شماره 1، 1403]
-
اقتصاد مقاومتی
ارائه الگوی مفهومی ملی گرایی مصرفی با تاکید بر اقتصاد مقاومتی با استفاده از رویکرد فراترکیب و دلفی فازی [دوره 11، شماره 1، 1403]
-
اینترنت
ارزیابی وبسایت های آژانسهای مسافرتی و جهانگردی بر اساس مدل eMCIA [دوره 11، شماره 1، 1403]
ب
-
بحران
مدل یابی ساختاری تفسیری جهت تبیین رفتار مصرفی خبرگان دانشگاهی در شرایط بحران [دوره 11، شماره 1، 1403]
-
برانگیختگی
ارائه مدل برانگیختگی مصرفکننده در بازاریابی دیجیتال [دوره 11، شماره 1، 1403]
-
بیماری سازمانی
تبیین رضایت مشتری بر اساس بیماریهای سازمانی مرحله ثبات با رویکرد چرخه حیات سازمانی [دوره 11، شماره 1، 1403]
ت
-
تجارت الکترونیک
طراحی و اعتبارسنجی الگوی تغییر رفتار مصرفکننده نهایی از آفلاین به آنلاین با رویکرد پژوهش آمیخته در گروه کالاهای تندمصرف [دوره 11، شماره 1، 1403]
چ
-
چرخه حیات سازمان
تبیین رضایت مشتری بر اساس بیماریهای سازمانی مرحله ثبات با رویکرد چرخه حیات سازمانی [دوره 11، شماره 1، 1403]
ح
-
حمایت از حقوق مصرف کننده
بررسی عوامل موثر بر گرایش به خرید و استفاده از محصولات داخلی (مطالعه موردی افراد مراجعه کننده به فروشگاه های لوازم خانگی شهر قزوین1400) [دوره 11، شماره 1، 1403]
د
-
دیجیتال
ارائه مدل برانگیختگی مصرفکننده در بازاریابی دیجیتال [دوره 11، شماره 1، 1403]
-
دلفی فازی
ارائه الگوی مفهومی ملی گرایی مصرفی با تاکید بر اقتصاد مقاومتی با استفاده از رویکرد فراترکیب و دلفی فازی [دوره 11، شماره 1، 1403]
ر
-
رفتار مصرف کننده
مدل یابی ساختاری تفسیری جهت تبیین رفتار مصرفی خبرگان دانشگاهی در شرایط بحران [دوره 11، شماره 1، 1403]
-
رفتار مصرفکننده آفلاین
طراحی و اعتبارسنجی الگوی تغییر رفتار مصرفکننده نهایی از آفلاین به آنلاین با رویکرد پژوهش آمیخته در گروه کالاهای تندمصرف [دوره 11، شماره 1، 1403]
-
رفتار مصرفکننده آنلاین
طراحی و اعتبارسنجی الگوی تغییر رفتار مصرفکننده نهایی از آفلاین به آنلاین با رویکرد پژوهش آمیخته در گروه کالاهای تندمصرف [دوره 11، شماره 1، 1403]
ز
-
زلزله
مدل یابی ساختاری تفسیری جهت تبیین رفتار مصرفی خبرگان دانشگاهی در شرایط بحران [دوره 11، شماره 1، 1403]
س
-
ساختاری تفسیری
مدل یابی ساختاری تفسیری جهت تبیین رفتار مصرفی خبرگان دانشگاهی در شرایط بحران [دوره 11، شماره 1، 1403]
-
سازمان بیمار
تبیین رضایت مشتری بر اساس بیماریهای سازمانی مرحله ثبات با رویکرد چرخه حیات سازمانی [دوره 11، شماره 1، 1403]
-
سرمایه اجتماعی
بررسی عوامل موثر بر گرایش به خرید و استفاده از محصولات داخلی (مطالعه موردی افراد مراجعه کننده به فروشگاه های لوازم خانگی شهر قزوین1400) [دوره 11، شماره 1، 1403]
ف
-
فراترکیب
ارائه الگوی مفهومی ملی گرایی مصرفی با تاکید بر اقتصاد مقاومتی با استفاده از رویکرد فراترکیب و دلفی فازی [دوره 11، شماره 1، 1403]
ک
-
کالاهای تندمصرف
طراحی و اعتبارسنجی الگوی تغییر رفتار مصرفکننده نهایی از آفلاین به آنلاین با رویکرد پژوهش آمیخته در گروه کالاهای تندمصرف [دوره 11، شماره 1، 1403]
گ
-
گرایش به خرید و استفاده از محصولات داخلی
بررسی عوامل موثر بر گرایش به خرید و استفاده از محصولات داخلی (مطالعه موردی افراد مراجعه کننده به فروشگاه های لوازم خانگی شهر قزوین1400) [دوره 11، شماره 1، 1403]
-
گردشگری
ارزیابی وبسایت های آژانسهای مسافرتی و جهانگردی بر اساس مدل eMCIA [دوره 11، شماره 1، 1403]
م
-
مارکتینگ
ارائه مدل برانگیختگی مصرفکننده در بازاریابی دیجیتال [دوره 11، شماره 1، 1403]
-
مدل ( eMICA)
ارزیابی وبسایت های آژانسهای مسافرتی و جهانگردی بر اساس مدل eMCIA [دوره 11، شماره 1، 1403]
-
مصرف کنندگان لوازم خانگی
بررسی عوامل موثر بر گرایش به خرید و استفاده از محصولات داخلی (مطالعه موردی افراد مراجعه کننده به فروشگاه های لوازم خانگی شهر قزوین1400) [دوره 11، شماره 1، 1403]
-
مکسکیودا
طراحی و اعتبارسنجی الگوی تغییر رفتار مصرفکننده نهایی از آفلاین به آنلاین با رویکرد پژوهش آمیخته در گروه کالاهای تندمصرف [دوره 11، شماره 1، 1403]
-
ملی گرایی
ارائه الگوی مفهومی ملی گرایی مصرفی با تاکید بر اقتصاد مقاومتی با استفاده از رویکرد فراترکیب و دلفی فازی [دوره 11، شماره 1، 1403]
-
ملی گرایی مصرفی
ارائه الگوی مفهومی ملی گرایی مصرفی با تاکید بر اقتصاد مقاومتی با استفاده از رویکرد فراترکیب و دلفی فازی [دوره 11، شماره 1، 1403]
ن
-
نارضایتی مصرف کننده
تبیین رضایت مشتری بر اساس بیماریهای سازمانی مرحله ثبات با رویکرد چرخه حیات سازمانی [دوره 11، شماره 1، 1403]
عبارت مورد نظر شما با هیچ یک از موارد همخوانی ندارد